Projectes socials

Espai de noves oportunitats per a joves que no han pogut adaptar-se al model educatiu ordinari i que des de la proximitat els podem motivar perquè decideixin el seu futur.

Tasca educativa de prevenció, acompanyament i transformació per a infants i adolescents d’entre 5 i 18 anys, on es dóna suport al desenvolupament de la identitat i la socialització, en un clima de família.

Oferim programes de formació per a joves d’entre 16 i 24 anys. Dins del seu pla d’inserció laboral individualitzat.

Projecte d’alfabetització digital i accés a les noves tecnologies de la informació i la comunicació.

Oferim itineraris adaptats a la persona segons les seves necessitats formatives, laborals i personals.

Projecte finançat per la Obra Social La Caixa que atén a moltes famílies amb una situació econòmica precària en els diferents territoris d’intervenció.

El projecte d’Aula d’Estudi va dirigit a infants de l’etapa d’educació Primària (6-12 anys) i joves d’educació Secundària (12-18 anys).

Servei que acompanya a joves d’entre 15 a 21 anys, a través de reforçar escolarment els seus estudis i treballar integralment el seu procés de personalització.

És un projece que realitza una tasca de prevenció amb les mares i els infants.

Treball preventiu i posada en marxa de mecanismes i serveis que ajudin a disminuir la incidència de situacions de risc.

Té capacitat per atendre a 7 a nois, adolescents, d’edats compreses entre els 14 i els 18 anys.

Escola de Cuina amb servei de Bar i Restaurant situada al cor de la Zona Nord de Nou Barris, al barri de Torre Baró de Barcelona impulsada per Salesians Sant Jordi PES Cruïlla i la Fundació Jovent.

Projecte diferent de les activitats de curs, ja que es fa conjuntament entre l’Aula d’Estudi i el Centre Obert. Durant el mes de juliol es realitzen tres setmanes de Casal i l’última setmana marxem tres dies de Colònies.

Generar les condicions perquè els/es joves puguin desenvolupar la seva autonomia i el seu procés d’emancipació en igualtat d’oportunitats.

Oferim programes d’orientació i intermediació laboral adreçats a joves i adults en risc d’exclusió social que impulsen la integració sociolaboral d’aquestes persones.

Projecte de sensibilització intercultural a les aules i d’apoderament juvenil.

És un projecte de millora de la socialització de la dona migrada en tots els àmbits de la societat.

Treball d’intervenció primerenca en adlescents d’entre 11 i 15 anys que han fet el procés migratori en l’últim any a Catalunya.

Conjunt de projectes que la comunitat proposa com a possibles solucions a les necessitats econòmiques i socials.