¡Bienvenidos a nuestra realidad. Bienvenidos a la Fundación Magone!

En este espacio nos conoceréis de más cerca y podréis adentraros en nuestros proyectos sociales, gestionados por las nueve Plataformas de Educación Social Salesianas de la Fundación Magone.

Únete a nuestra newsletter

Unificación Salesians Sant Jordi y Fundación Magone

Un Sant Jordi Comunitari

El Punt Òmnia de la Plataforma d’Educació Social Martí-Codolar, conjuntament amb el Punt Òmnia amb la Fundació Adsis, ha volgut celebrar la diada Sant Jordi 2024 d’una manera especial oferint la participació dels i les participants del projecte. Diferents grups d’informàtica, del col·lectiu de gent gran, han elaborat uns punts de llibre personalitzats utilitzant el CANVA, un aplicatiu de disseny i creació digital.

Article en portada del diari Xarxanet

La periodista del diari Xarxanet, Marta Catena, publica un article en portada sobre la campanya “Una rosa per un futur” de la Fundació Magone per la diada de Sant Jordi 2024.

Martí-Go, persones en formació i aprenentatge constant

Expliquem l’experiència del Martí- Go, un projecte del PFI (Programa de Formació i Inserció) d’Auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració de la Plataforma d’Educació Social de Martí-Codolar, que té l’objectiu d’integrar tots els aprenentatges del curs.

Gracias simplemente por estar, gracias simplemente por ser

Me llamo Alejandra, hace tres años llegué al Materno y conocí a Mary y a Montse a través de una amiga que también asistía. Me encontraba embarazada de mi segundo hijo. Al principio solo asistí a un par de charlas ya que me encontraba en el final del embarazo y, sinceramente, no tenía ganas de estar en otro lado más que en casa.

Coneix els nostres projectes socials de les Plataformes d’Educació Social Salesianes

Gràcies!