Benvinguts a CPI

Caixa Proinfància (CPI)

És un projecte finançat per la Obra Social La Caixa que atén a moltes famílies amb una situació econòmica precària en els diferents territoris d’intervenció.

En coordinació amb Serveis Socials i altres agents educatius es gestiona l’acció social i els diferents plans de treball que suposen suports econòmics i prestacions de serveis adequats a les famílies en situació de vulnerabilitat. Els equips educatius referents de la família fan el seguiment d’aquests plans de treball per tal d’avaluar quina és la intervenció més adient.

Salesians Sant Jordi és una de les 400 entitats que participa del programa Caixa Proinfància de la Fundació La Caixa. Treballem en xarxa i ens encarreguem d’atendre de manera directa les famílies, prioritzem les ajudes i fem un seguiment de cada cas.

Sobre el nostre CPI…

Missió i Visió

Amb l’objectiu de trencar el cercle de la pobresa que es transmet de pares a fills i oferir als més petits oportunitats de futur, treballem per aconseguir:

• Afavorir el desenvolupament de les competències dels infants i adolescents i les seves famílies que permetin millorar els seus processos d’integració social i autonomia.
  • Promoure el desenvolupament social i educatiu de la infància i l’adolescència en el context familiar, escolar i social.
  • Desenvolupar i implementar un model d’acció social i educativa integral que contribueixi a millorar les oportunitats de desenvolupament social i educatiu de la infància i les seves famílies.
  • Contribuir a sensibilitzar i mobilitzar la societat en l’erradicació de la pobresa infantil.

Coneix el projecte CPI

Què fem?

Impulsem el desenvolupament dels més petits per garantir-los referents sòlids per al futur i un nivell de benestar òptim que n’afavoreixi el creixement i la formació, a través de:

1. Serveis pro educació

• Reforç educatiu i equipament escolar
  • Centres oberts
  • Campaments i activitats d’estiu
  • Tallers educatius familiars

2. Serveis pro salut

• Alimentació i higiene infantil
  • Ulleres i audiòfons
  • Suport psicològic

Plataformes d’Educació Social (PES) on trobaràs el projecte CPI:

Testimoni Caixa Proinfància

“Hola, soy Ouidad y tengo 16 años.  Desde el 2021 estoy en la UEC de Mataro. Para mi la UEC me ha ayudado mucho más de lo que creen, tanto en el tema de la actitud como en el psicológico. Y si yo estuviera en el instituto que estaba no seria la misma, ya que aquí te ayudan mucho más. Si necesitas cualquier cosa puedes contar con todos los educadores/as, están encima de ti, hacemos proyectos, itinerarios,etc.”

Uneix-te a la nostra missió. Com a voluntari, amb una donació o col·laborant amb nosaltres. Comença avui mateix!

Truca: 932 065 910