Benvinguts a Navas

La Plataforma d’Educació Social Navas es troba situada en el barri de Navas. Estem ubicats als locals de la Parròquia de Sant Joan Bosco i ens trobem al bell mig del barri. Aquest fet facilita l’arrelament a Navas i el treball en xarxa amb les entitats i el teixit social del territori.

La Plataforma es va iniciar amb el projecte Centre Obert Don Bosco l’any 2002, ara ja fa 20 anys.

L’entitat treballa amb la finalitat de donar suport, estimular i potenciar l’estructuració i el desenvolupament de la personalitat, la socialització, l’adquisició d’aprenentatges bàsics i l’esbarjo i compensar les mencances socioeducatives dels destinataris.

Oferim una educació integral i activa, on el protagonista és l’infant a través de quatre àmbits d’intervenció: individual, grupal, familiar i comunitària.

Projectes i serveis

Funcionem amb l’estructura de les Plataformes Socials Salesianes i cada servei o projecte està format pel seu cap o referent i l’equip educatiu. Aquests, tenen la missió de portar endavant els objectius i la planificació de cada projecte. Tots els nostres projectes van adreçats a infants, joves  i famílies vulnerables del nostre territori.
Al mateix temps, treballem en xarxa amb les xarxes existents al territori: a les diferents taules del Pla Comunitari (Inclusió, Infància, Alimentació, Memòria Històrica…); a la Xarxa Jove (formada per entitats del territori que treballen amb joves). I, finalment, treballem en xarxa amb la resta de Plataformes Socials de Salesians Sant Jordi i la Fundació Jovent.
A nivell de ciutat formem part de de la xarxa de centres oberts, i també formem part de la FEDAIA i d’ECAS.

+ de 20 anys presents en el barri de Navas

Fa més de 20 anys que treballem com a Plataforma d’Educació Social al barri de Navas per donar resposta a les necessitats socials d’aquest territori.

Treballem en xarxa amb tots els agents socials del territori

Treballem conjuntament amb les entitats, equipaments, serveis i teixit veïnal del territori.

Ens involucrem en el barri de Navas

Des de la PES Navas, ens involucrem i participem per ajudar a millorar la cohesió i la qualitat de vida al barri de Navas.

Què fem a

PES Navas?

• Àrea d’intervenció amb infants i adolescents
  • Àrea d’intervenció amb joves i adults