Benvinguts a  Martí – Codolar

La Plataforma d’Educació Social Martí-Codolar està situada en el barri de la Clota dins del Districte d’Horta-Guinardó. És una entitat que té com a destinataris els infants, adolescents, joves i adults en desavantatge social del barris de la Clota, el Carmel, la Teixonera, St. Genís, Montbau, la Vall d’Hebron i Horta.

Els destinataris de la Plataforma presenten una notable diversitat, essent els infants, adolescents i joves en situació de risc social, els usuaris preferents dels àmbits de major dedicació. Resta obert, però, a la possibilitat d’anar adaptant els seus serveis a les necessitats.

Sobre els nostres projectes i serveis…

Els nostres projectes i serveis

La PES Martí – Codolar, al llarg de la seva història, ha desenvolupat ofertes educatives diferenciades per àmbits i destinataris. Actualment es concreta en els àmbits següents: l’educació social, l’educació en el lleure i la comunitat cristiana.

Des de Martí – Codolar oferim un ventall de programes i serveis orientats a les necessitats de les persones que atenem. Depenent de les necessitats que detectem oferim uns serveis o uns altres. Sempre amb l’objectiu de donar la mà, des de l’educació i l’acompanyament a tots aquells infants, adolescents, joves i famílies dels nostres barris.

Acollida

És el procés clau d’entrada a qualsevol programa educatiu de la PES.

Acompanyament

• Acompanyament d’ambient
  • Acompanyament de grup
  • Acompanyament personal
  • Acompanyament escolar i formatiu

Itineraris educatius

L’itinerari és una ruta que es traça al voltant del destinatari partint i descobrint el seu moment vital actual i establint unes fites en cada moment per arribar allà on vol  anar.

Treball en xarxa

Fa possible la cooperació entre tots els serveis socioeducatius del territori i comporta establir i compartir un sistema estable d’acompanyament educatiu.

Coneix el nostre dia a dia

Què fem a la PES Martí-Codolar?

Les àrees d’intervenció que oferim actualment són:

• Àrea d’intervenció amb infants i adolescents.
  • Àrea d’intervenció amb joves i adults.

Projectes o serveis que trobaràs a la PES Martí – Codolar:

Uneix-te a la nostra missió. Com a voluntari, amb una donació o col·laborant amb nosaltres. Comença avui mateix!

Truca: 932 065 910