Memòria 2022 Fundació Magone

La Fundació Magone treballa per recolzar els projectes socials dels Salesians a Catalunya, a través de les nou Plataformes d’Educació Social arrelades arreu del territori català, moltes d’elles amb més de 30 anys al territori.

La memòria anual de la Fundació Magone fa un recull de les activitats i els projectes socials que s’han desenvolupat a les nou Plataformes Socials a través del suport de la Fundació. Puntualitzem que només fa referència al recolzament a les entitats socials per part de la Fundació.

Aquesta memòria fa èmfasi en la problemàtica que tenen els infants, adolescents, joves i famílies més vulnerables dels barris que atenem.

Si vols conèixer la totalitat dels projectes socials de Salesians Sant Jordi, consulta la memòria d’activitat que trobaràs a continuació.

Contacta amb nosaltres

Salesians Sant Jordi