Benvinguts a Sant Boi

La Plataforma d’Educació Social Sant Boi és una entitat que porta 25 anys treballant a la ciutat de Sant Boi, vinculada al barri de Marianau, on es troba l’Obra Salesiana i la pròpia Plataforma d’Educació Social.

Des dels nostres orígens, treballem i fem una aposta ferma per estar al costat i caminar al costat dels infants, joves i famílies, en especial aquelles que es troben en una situació de risc d’exclusió social per la seva situació contextual, personal i relacional.

Projectes i serveis

Treballem des de diferents serveis i projectes amb un equip molt compromès amb vocació d’estar al servei de les persones i amb vocació d’educació social.

Tota la nostra feina es fa conjuntament amb l’entremat de la xarxa i de barri, que és molt forta, amb els que treballem activament.

Els nostres projectes i serveis tenen sentit gràcies a les famílies a les que donem suport i a la família que formem el conjunt de tota la Plataforma d’Educació Social de Sant Boi unida a les altres PES Salesianes amb les que compartim la vocació d’acompanyar des del vincle i sempre obrint camins cap a noves oportunitats.

Formem un equip compromès i vocacionat

Des de la PES Sant Boi treballem com equip i família. Tots els membres de l’equip treballem amb un ferm compromís social.

Caminem al costat d'infants, joves i famílies

Des de fa més de 25 anys treballem per donar suport a persones vulnerables de la ciutat de Sant Boi.

Recolzament personal i emocional de la persona

Des de la PES Sant Boi oferim recolzament emocional per ajudar en tot el procés personal.

Què fem a PES Sant Boi?

• Àrea d’intervenció amb infants i adolescents
  • Àrea d’intervenció amb joves i adults

Projectes i serveis que trobaràs a la PES Sant Boi: