Benvinguts a Girona

La Plataforma d’Educació Social Girona és una entitat que ha nascut als barris de Can Gibert del Pla i Santa Eugènia de Ter. Com a entitat estem estretament lligats a aquets barris i fem una aposta clara per treballar per i amb el barri.

La PES Girona és una entitat adulta que es remonta al 1981 amb la presència Salesiana.

Des de la Plataforma d’Educació Social fem una aposta clara i preferent pels infants, joves i famílies més vulnerables del territori.

Tots els projectes socials que desenvolupem comparteixen una mirada comunitaria, de treball en xarxa, amb els diferents agents socioeducatius i amb la mirada d’anar donant resposta a les diferents necessitats que van sortint.

Projectes i serveis

Tots els projectes que s’ofereixen a la Plataforma d’Educació Social Girona són propis de l’àmbit de l’educació social i els complementem amb altres serveis de l’àmbit del lleure com els casals d’estiu i activitats comunitàries i lúdiques que oferim al barri com la setmana de la infància i la joventut.

Tal i com diu la propia Gloria Espinasa, Directora de la Plataforma d’Educació Social de Girona, la PES Girona és una realitat gràcies al gran equip humà i professional que hi treballa. Format per educadors i educadores i persones voluntàries que demostren un compromís ferm en la seva tasca diària al servei de les persones. I a tots els infants, joves i famílies que són un exemple de superació, resiliència i esforç que donen sentit a a la tasca que portem a terme tots junts.

Gran equip de professionals vocacionats

Educadors i educadores i altres professionals vocacionats que s’impliquen al màxim amb les persones que atenem.

Persones voluntàries

Persones compromeses amb la seva societat que col·laboren amb la nostra tasca diària.

Infants, joves i famílies que en són exemples

Gràcies a totes les persones que atenem que són un exemple de superació i esforç que donen sentit a tot el que fem.

Què fem a la PES Girona?

• Àrea d’intervenció amb infants i adolescents
  • Àrea d’intervenció amb joves i adults

Projectes i serveis que trobaràs a la PES Girona:

• Centre Obert
    – Centre Obert infants Can Gibert
    – Centre Obert infants Santa Eugènia
    – Centre Obert adolescents Can Gibert
  • Espai Jove
    – Güell Espai Jove
  • Casal d’estiu
    – Casal d’estiu infants