Benvinguts a      La Mina

Des de la Plataforma d’Educació Social La Mina (PES La Mina) atenem infants, adolescents, joves i adults del barri de La Mina (Sant Adrià de Besòs) des de fa més de 40 anys. Al llarg de tot aquest temps hem ofert diversos projectes d’educació social, adaptats i pensats per a les necessitats de cada moment.

Aquest treball el desenvolupem conjuntament professionals i voluntaris i voluntàries, atès que volem donar una resposta professional però alhora compromesa amb el barri on som presents i amb la nostra societat.

Sobre els nostres projectes i serveis…

Els nostres projectes i serveis

Realitzem els nostres serveis socials perquè detectem les dificultats que tenen els infants i els joves per satisfer les seves necessitats més bàsiques: escolarització, hàbits socials, associacionisme, diversió, creativitat, participació, etc.

Els objectius que pretenem assolir són:

• La promoció social dels infants i joves socialment desafavorits.
  • La promoció social del barri de La Mina, amb un alt índex de problemàtica social.
  • L’educació amb infants i joves, mirant d’assolir que siguin protagonistes del seu creixement.
  • Despertar l’esperit de justícia social en l’entorn més proper per a la construcció d’una societat més justa i solidària.

Coneix el nostre dia a dia

Què fem a la PES La Mina?

Les àrees d’intervenció que oferim actualment són:

• Àrea d’intervenció amb infants i adolescents
  • Àrea d’intervenció amb joves i adults

Projectes i serveis que trobaràs a la PES La Mina són:

Uneix-te a la nostra missió. Com a voluntari, amb una donació o col·laborant amb nosaltres. Comença avui mateix!

Truca: 932 065 910