Benvinguts a Cruïlla

La Plataforma d’Educació Social Cruïlla, situada en el barri de Ciutat Meridiana dins del districte de Nou Barris. És una entitat social que té com a finalitat la d’acollir, acompanyar, guiar i estar presents per tots aquells infants, adolescents, joves i famílies de la zona nord de Nou Barris: Ciutat Meridiana, Torre baró i Vallbona.

Treballem com a Plataforma d’Educació Social des dels anys 80.

La nostra finalitat bàsica és la de promoure l’educació integral dels infants i joves, la de capacitar-los per a l’autonomia, l’anàlisi crítica de la realitat, la participació, la transformació i l’obertura a la transcendència.

Els nostres projectes i serveis

La PES Cruïlla treballa des del territori i pel territori, centrant la seva atenció en aquelles persones més vulnerables que necessiten una mà amiga. Des de la entitat ofereixen projectes i serveis orientats a les necessitats de les persones que atenen.

Tots els projectes i serveis estan treballats per professionals vocacionats que s’impliquen amb totes les necessitats i problemàtiques que presenten les persones que acudeixen a l’entitat.

Prioritzar una educació centrada en la persona

Acompanyem a partir de la persona, segons les seves característiques i situació per poder adaptar-nos en el seu procés vital.

Promocionar una educació integral

Per tal que les persones siguin autònomes, reflexives, crítiques i constructives en la transformació del seu entorn.

Afavorir la promoció de valors

Treballem sempre des dels valors humans que ens caracteritzen, per poder promoure els valors més significatius en la persona.

Treballar des d’un vessant preventiu

Crear unes condicions òptimes per dignificar a la persona i tingui eines per no caure en la desavantatge social.

Què fem a la PES Cruïlla?

• Àrees d’intervenció amb infants i adolescents
  • Àrees d’intervenció amb joves i adults

Projectes i serveis que trobaràs a la PES Cruïlla: